fredag den 20. april 2012

Snart klar til afgang

Pakningen er gået ind i den sidste fase. Kufferten er snart pakket og materialerne er klar til at blive lagt i tasken :-)


Billet, visa, adgangskort, penge, div. foldere og selvfølgelig konferencematerialet :-)

Det hele skal huskes og det hele skal med :-) Jeg er spændt på de kommende 14 dage - hvad skal ske? er jeg klar?, men en ting er sikkert - det bliver en oplevelse for livet!
De næste 14 dage vil jeg forsøge, at indfører omverdenen - altså jer - i hvad der sker i Tampa Conference Center, Florida og ikke mindst hvad det der sker får af betydning for Metodistkirken i de kommende år. Jeg glæder mig til at opleve og til at dele dette med jer.

See you over there :-)

2 kommentarer:

Mogens Flinck Hansen sagde ...

Fint med en genoplivning af bloggen. Glæder mig til at følge dine oplevelser og tanker i de næste 2 uger. Og jeg kan se, du har fået din adgangsbillet :-)

Louise Aaen sagde ...

jeg sender rigtig mange bønner og gode tanker med på rejsen - go for it!